پروژهای ایکسل و ااکسس

پروژهای ایکسل و ااکسس

پروژهای ایکسل و ااکسس

پروژهای ایکسل و ااکسس

انجام پروژه اکسس acess

انجام پروژه اکسس
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
پروژه با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه های اکسس آماده است تا پروژه های صنعتی و شرکتی شما عزیزان را با کیفیتی عالی انجام دهد.جهت سفارش پروژه اکسس با شماره های – تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی @پیام دهید.
معرفی نرم افزار اکسس:
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
یکی از اجزای برنامه مایکروسافت آفیس، مایکروسافت اکسس می باشد. که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۲ میلادی عرضه گردید. این نرم افزار جهت بوجود آوردن پایگاه داده های رابطه ای قابل استفاده است. نسخه دوم آن در سال ۱۹۹۴ وارد بازار شد. از اصلی ترین ویژگی های این نسخه افزودن موتور پایگاه داده جت بود که باعث اجرای محسوس و سریعتر پرس و جو ها شد. با آمدن ویندوز ۹۵ آفیس ۹۵ هم معرفی گردید. که زبان رسمی این نسخه از آفیس، زبان VBA می باشد که به زبان گسترش در همه نرم افزارهای آفیس تبدیل شد.
خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های اکسل (Excel)

انجام پروژه های پاورپوینت

انجام پروژه های کمک آموزشی

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های آماری با spss
برای انجام پروژه اکسس باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های اکسس و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه نرم افزار اکسس را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های اکسس، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های کمک آموزشی با نرم افزار اکسس:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی و تحلیلی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما  ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه اکسس ارائه خواهیم داد.

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسس :
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
انجام تحلیل داده پروژه پایانی با نرم افزار اکسس از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه تحلیل داده پایانی اکسس، از ابتدای شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد.
چرا پروژه اکسس خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های اکسس و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه اکسس شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه اکسس به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های اکسس در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

کیفیت در انجام پروژه های اکسس از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های اکسس در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه اکسس برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده اکسس:
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
موسسه همیارپروژه تاکنون ده ها پروژه اکسس را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده اکسس بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید:  نمونه پروژه های آماده اکسس
نحوه سفارش پروژه اکسس:

انجام پروژه های اکسس Access
سفارش سریع از واتس آپ
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه های اکسس Access ، انجام پروژه با نرم افزار اکسس توسط صدها کارشناس با قیمت مناسب انجام میشود برای سفارش پروژه اکسس با شماره تماس بگیرید.

در مواقع فراوانی شاهدیم کاربران در پروژه اکسس خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

متلب پروژه با تخصص بالا و تجربه 7 ساله آمادگی دارد انجام پروژه اکسس شما در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما بدهد.
معرفی نرم افزار اکسس

اکسس را میتوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مجموعه آفیس دانست که اصلی ترین کاربرد آن تهیه بانک اطلاعاتی بسیار مناسب و ذخیره کردن اطلاعات می باشد شما میتوانید تمامی اطلاعات مناسب با کاربران خود را در جدول های اکسس ذخیره کنید بعد از همین جداول گزارش گیری کنید اکسس را میتوان قدرتمند ترین نرم افزار حوزه ذخیره اطلاعات در محیط ویندوز می باشد یکی مهم ترین مکان هایی که از اکسس استفاده میشود محیط کاربری کوچک مانند مدارس و آموزشگاه ها می باشد.نرم افزار Access یک موتور پایگاه داده شبه ارتباطی از مایکروسافت است. این بخشی از مجموعه برنامه های مایکروسافت آفیس است که شامل آموزش ورد، آموزش پاورپوینت و آموزش اکسل نیز هستند. دسترسی نیز به عنوان یک محصول مستقل در دسترس است.اکسس را میتوان قویترین پایگاه داده در حوزه کاربری فردی یا سازمانی کوچک دانست که با با قابلیت استفاده آسان بسیار مورد استفاده قرار گرفته است از مهم ترین ویژگی های نرم افزار اکسس قابلیت ریپورت گیری یا گزارش گیری به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن می باشد این گزارش که توسط اکسس تهیه میشود به مدیران اجرایی یا بالادستی داده میشود تا بتواند بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند بیشترین قابلیت این نرم افزار در داده های عددی یا کم حجم می باشد چون اکسس روی ویندوز نصب میشود و از فضای هارد برای ذخیره اطلاعات استفاده میکند در صورتی که حجم داده ها ما در دیتابیس زیاد باشد باید سراغ پایگاه داده ای دیگری برویم در محیط مایکروسافت اکسس، کاربران می ‌توانند با کمک واسط کاربری گرافیکی به ایجاد جداول پرس و جوها ، فرم ها و گزارش ‌های مورد نیازشان بپردازند. به علاوه کاربران حرفه‌ ای با کمک وی بی ای قادرند برنامه‌ های پیشرفته‌ا ی با قابلیت مدیریت و دستکاری داده ها طراحی کنند.

این نرم افزار می تواند database را مدیریت کند و با استفاده از آن ، می توانید بانک اطلاعاتی را به وجود آورید و یا بانک اطلاعاتی را ویرایش کنید. این برنامه کمک می کند تا این اطلاعات در ساختار منظمی قرار بگیرند . خیلی از برنامه نویس ها برای ذخیره ی اطلاعاتِ خود ، از این نرم افزار استفاده می کنند .
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
ما چه نوع پروژه های اکسس را میتوانیم انجام دهیم ؟
انجام پروژه دانشجویی اکسس
طراحی پایگاه داده با اکسس
انجام پروژه برنامه نویسی اکسس
انجام پروژه Access

چرا پروژه اکسس خود را به متلب پروژه بسپاریم؟ (در ویدئو زیر مشاهده کنید)
نمایشگر ویدیو
00:00
00:47

سایر خدمات متلب پروژه

انجام پروژه های صنایع

انجام پروژه حسابداری

انجام پروژه های تحلیل آماری

انجام پروژه های اکسل

انجام پروژه های پاورپوینت

انجام پروژه های روش تحقیق

انجام پروژه visio
رخی از قابلیت های نرم افزار اکسس

نرم افزار مایکروسافت اکسس (Access) یک سیستم مدیریت دیتابیس، که عمدتا برای کاربری خانه home یا مشاغل کوچک کاربرد داشته و نسخه های موجود آن از ۲۰۰۷-۲۰۱۶ فقط برای کامپیوترهای شخصی تولید شده اند . Access به عنوان یکی از این نرم افزارهای پایگاه داده، اطلاعات را به صورت جداولی شامل سطرها و ستون ها مانند آن چه در کار برگ های Excel دیده اید، سازماندهی می کند .

اکسس برنامه‌ی بانک اطلاعاتی (پایگاه داده‌ها) است و بانک اطلاعاتی که مشابهت بسیار زیاد به نرم افزار اکسل که مناسب انجام اکسل است دارد ، و مجموعه‌ای از اطلاعات است که به مرور زمان وارد سیستم می شود و این داده‌ها وقتی پایگاه داده نامیده می‌شوند که به هم مرتبط باشند و با همدیگر کار کنند و شما امکان دسترسی، گردآوری و گزارش‌گیری از داده‌ها را دارید. بنابراین یک کتاب درست است که مجموعه‌ای از داده‌هاست، اما چون این داده‌ها با هم کار نمی‌کنند، پایگاه داده به حساب نمی‌آید .
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
در دیتابیس‌های اکسس حجم زیادی از اطلاعات نگهداری می‌شود، که ممکن است گاهی به پاره‌ای از آن‌ها نیاز باشد. برای نمونه در دانشگاهی که تعداد زیادی دانشجو دارد، هر دانشجو اطلاعات فراوانی دارد، از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد و …، از لحاظ درسی با رشته، ترم، تعداد واحد، سهمیه و … با آموزش سر و کار دارد، از لحاظ خوابگاه و وام و … با تعاون سر و کار دارد، از لحاظ مالی در زمینه‌ی سرویس، ژتون، خوابگاه و … با حسابداری و به همین ترتیب. گاهی لازم است مثلاً اسامی افرادی که متولد 1370 تا 1378، دختر، دانشجوی رشته‌ی معماری و دارای معدل ترم دومِ بالای 18 هستند، برای منظور خاصی جدا شود. در اینجا از اکسس استفاده می‌شودپروژه اکسس بهترین روش برای جمع آوری داده های مورد نظر شما می باشد. برای انجام پروژه دانشجویی اکسس، انجام پروژه حسابداری اکسس، فریلنسر های متخصص در کارلنسر، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد. نمونه پروژه های طراحی در اکسس را در پروفایل فریلنسر ها مشاهده کنید.
انجام پروژه اکسس، جهت بوجود آوردن پایگاه داده های رابطه ای قابل استفاده است. در پنل اصلی مایکروساف اکسس، امکان دسترسی به جدول ها، فرم ها، پرس و جو ها و گزارش های مربوط به داده های بدست آمده شما، وجود دارد.
تفاوت اکسل و اکسس، از جمله موارد مهم دیگری است که باید به بررسی آن پرداخت. همان طور که واضح است، هرکدام از نرم افزار های مایکروسافت آفیس، کاربرد و موارد مصرف ویژه خود را دارند، اما اگر بخواهیم کمی حرفه ای تر به قضیه نگاه کنیم، هرکدام از آن ها تکمیل کننده نرم افزار دیگری است. برای مثال، میزان هزینه و زمان مصرف شده در مایکروساف ورد برای تهیه و ساخت جدول، عدد چشمگیری است در صورتی که انجام پروژه اکسل ، جدولی بهتر با میزان خطاهی کمتری را به شما ارائه می دهد.
این موضوع در مورد انجام پروژه اکسس نیز صدق می کند به این صورت که اگر از نرم افزار اکسل به عنوان دیتابیس استفاده کنید و زمان مصرفی شما 20 دقیقه باشد، با صرف هزینه و زمان کمتر می توانید فایل دیتابیس خود را با کیفیت بالاتر، در نرم افزار اکسس تحویل بگیرید.
شاید تا به امروز، انجام پروژه اکسس برای شما چالشی سخت و غیر ممکن بوده است، اما همین حالا میتوانید اولین طراحی در اکسس خود را شروع کنید و غیر ممکن را ممکن سازیدداروخانه با اکسس

اکسس access, پروژه ها 0
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
بسیاری از دانشجویان در حوزه بانک اطلاعاتی اکسس از سایت درخواست پروژه دارند.تیم برنامه نویسی سایت قصد دارد از این بعد همانند سایر بخش ها در این قسمت هم فعال باشد.پروژه ای که در این بخش برای کاربران عزیز قرار داده شده است پروژه نرم افزار مدیریت داروخانه می باشد …
توضیحات بیشتر »
پروژه نرم افزار مدیریت ساختمان با اکسس

اکسس access, پروژه ها 0

جدیداً درخواست های زیادی از کاربران در زمینه سفارش پروژه های اکسس شده است.تیم برنامه نویسی سایت هم سعی کرده است موضوعات متنوعی را در این زمینه جهت استفاده دانشجویان عزیز قرار دهد.پروژه ای که دراین بخش قرار داده شده است پروژه مدیریت اطلاعات ساختمان با Access می باشد،این فرم …
توضیحات بیشتر »
پروژه بانک اطلاعاتی فروشگاه با Access

اکسس access, پروژه ها 2

در این بخش یک پروژه بانک اطلاعاتی Access برای شما کاربران عزیز در سایت قرار داده شده است.موضوع این پروژه یک بانک اطلاعاتی فروشگاه با پایگاه داده Access است لیست جداول این پایگاه داده عبارتند از : جدول تامین کنندگان ، جدول محصولات ، جدول مشتریان ، جدول درخواست ها ، جدول لیست تامین کنندگان محصولات و همچنین در این پروژه یک سری کوئری ها وجود دارد که برخی از این کوئری ها به شرح زیر می باشد : نمایش 5 محصول(دوچرخه) به ترتیب نزولی از گرانترین به ارزانترین دوچرخه ، فهرست تامین کنندگان به همراه محصولات آن به ترتیب حروف الفبا
توضیحات بیشتر »
پروژه نرم افزار ثبت علاقه مندی ها با سی شارپ و Access

اکسس access, پروژه ها, پروژه های آماده c#, سی شارپ #C 0

در این پروژه یک نرم افزار جهت ثبت علاقه مندی های کاربران طراحی و پیاده سازی شده است. این پروژه به زبان برنامه نویسی سی شارپ و بانک اطلاعاتی Access طراحی و پیاده سازی شده است.در این پروژه امکاناتی از قبیل فرم ورود به برنامه ، فرم ایجاد کاربر جدید و فرم ثبت علاقه مندی ها است.نمونه عکس های این پروژه در این بخش نیز قرارداده شده است.در این پروژه عملیات هایی از قبیل ثبت ، ویرایش ، حذف و جستجو اطلاعات می باشد.
توضیحات بیشتر »
فروش پروژه های برنامه نویسی شما !

آموزش ها, اچ تی ام ال HTML, اسمبلی Assembly, اکسس access, الکترونیک AVR, ای اس پی Asp.Net, بانک اطلاعاتی SQL Server, برنامه نویسی, پایان نامه, پروژه ها, پروژه های Packet Tracer, پروژه های آماده Asp, پروژه های آماده c#, پروژه های شبکه, پروژه های شبیه سازی, پروژه های متلب, پی اچ پی PHP, جاوا Java, سایر پروژه ها, سی پلاس پلاس ++C, سی شارپ #C, شبکه, گزارش کارآموزی, مهندسی نرم افزار, ویژال بیسیک VB 9
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
**برای انجام تست فنی فعلا این امکان غیر فعال میباشد . ** پروجکت پی سی با توجه به درخواست های فراوان شما عزیزان برای همکاری و فروش پروژه های خود در بزرگترین سایت پروژه های برنامه نویسی از یک امکان ویژه برای شما عزیزان قرار داده که بتوانید به رایگان به صورت آنلاین پروژه های خود را داخل سایت پروجکت پی سی به فروش برسانید و کسب درآمد نمایید . هم اکنون وارد بازار کار پروجکت پی سی شوید ...
توضیحات بیشتر »
پروژه مدیریت پرورشگاه زنبور عسل با Access

اکسس access, پروژه ها 0

  این پروژه یکی از پروژه های تیم برنامه نویسی Projectp30 است که به منظور مدیریت پرورشگاه زنبور عسل استفاده می شود.   امکانات لازم جهت اجرای پروژه : 1- نرم افزار Microsoft Office Access 2007  
توضیحات بیشتر »
سفارش آنلاین پروژه برنامه نویسی - سفارش تلفنی پروژه برنامه نویسی - سفارش تلگرامی پروژه برنامه نویسی - آموزش برنامه نویسی در اینستاگرام
جستجوی پروژه شما
تخفیف ویژه امروز
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
کد تخفیف ویژه 10 درصدی قابل استفاده فقط برای امروز : 99240p30
تبلیغات
فروشگاه اینترنتی ساعت
دسته بندی پروژه ها

    اچ تی ام ال HTML
    بانک اطلاعاتی SQL Server
    اسمبلی Assembly
    اکسس access
    الکترونیک AVR
    ای اس پی Asp.Net
    پروژه های آماده Asp
    پروژه های متلب
    پی اچ پی PHP
    جاوا Java
    سی پلاس پلاس ++C
    سی شارپ #C
    پروژه های آماده c#
    مهندسی نرم افزار
    ویژال بیسیک VB
    پروژه مهندسی نرم افزار
    پروژه های شبکه
    پروژه های Packet Tracer
    پروژه های شبیه سازی
    سایر پروژه ها
    گزارش کارآموزی

انجام پروژه اکسس (Access)

انجام پروژه اکسس (Access) توسط همکاران و متخصصان در پروژه سرا انجام می گیرد. سفارش پروژه ی شما پس از ثبت بررسی می گردد و سپس توسط گروه متخصصان پروژه سرا انجام شده و به شما تحویل داده خواهد شد.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
سفارش خود را توسط یکی از راه های زیر ثبت کنید:
ثبت سفارش با تلگرام   
ثبت سفارش با واتساپ   
ثبت سفارش با سروش   
ثبت سفارش با فرم سایت   

    ساخت فرم های زیبا و کاربرپسند برای شما
    ایجاد گزارش کاربردی در اکسس ACCESS
    ایجاد کتابخانه شخصی با دیتابیس اکسس
    طراحی جدول های مورد نیاز برای پروژه اکسس ACCESS
    طراحی و ساخت پایگاه داده اکسس ACCESS

    ایجاد کوئری پرس و جو به تعداد درخواستی
    انجام پروژه MICROSOFT ACCESS
    انجام پروژه پایگاه داده اکسس
    انجام پروژه MS ACCESS

انجام پروژه اکسس (Access)   
تعریف نرم افزار اکسس (Access)
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
نرم افزار Access (اکسس) یکی از اجزای مایکروسافت آفیس است که برای نگاه داری داده ها و ایجاد بانک اطلاعاتی استفاده می شود. با استفاده از Microsoft Office Access این امکان وجود دارد که شما اطلاعات خود را به صورت سازمان دهی شده  نگاه داری  و هر زمان که نیاز بود از آن ها استفاده نمایید. به کمک مایکروسافت اکسس شما لیستی از اطلاعات خود را ذخیره نموده و هر زمان که خواستید می توانید آن ها را ویرایش و یا بازیابی نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.