پروژهای ایکسل و ااکسس

پروژهای ایکسل و ااکسس

پروژهای ایکسل و ااکسس

پروژهای ایکسل و ااکسس

پروژه-اکسل

 سریع و ساده و امن، کاره‌های برگزیده‌ی بخش اکسل و اکسس را انتخاب کنید و سفارش دهید :
پروژه-اکسل-بدهم
من میتونم پروژه های اکسل شما را انجام بدهم
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
فارس
خدمات-اکسل-شامل-ورود-دسته-بندی-مدیریت-استخراج-آمار-دادگان-ارائه
من میتونم خدمات اکسل (شامل ورود، دسته بندی، مدیریت و استخراج آمار از دادگان) رو ارائه بدم.

ایران
پروژه-Excel-پیاده-سازی
من میتونم هر پروژه ای که داشته باشید رو با Excel براتون پیاده سازی کنم !
از 50 هزار تومان
kiarashghorbani
kiarashghorbani
تهران
کاری-بخواین-Excel
من میتونم هر کاری که بخواین با Excel براتون انجام بدم!

گزارشهای-مورد-نیاز-اکسل-ایجاد-چرا-زمان-زیادی-صرف-کنی
من میتونم گزارشهای مورد نیاز شما را در اکسل را ایجاد کنم(چرا زمان زیادی صرف کنی)

سایر کاره‌هایی که در بخش اکسل و اکسس ارائه شده‌اند :
برای این که سریع‌تر خدمت مورد نظر خود را بیابید، می‌توانید از این فیلترها استفاده نمایید:
مرتب‌سازی براساس :
پرفروش‌ترین
فیلتر براساس سوابق فروشنده :
میانگین زمان پاسخ‌دهی
میانگین زمان تحویل
در یک ماه گذشته
فقط نمایش کاربلدترین‌ها
بازه‌ی قیمت (تومان) :
ازتا
خدمتی که لازم داشتید را پیدا نکردید؟
پروژه اختصاصی خود را معرفی کنید
تا متخصصین و فریلنسر های سایت پیشنهاد خود را برای شما ارسال کنند.
یکی رو می‌خوام که بتونه ...
پروژه-Excel-پیاده-سازی
من میتونم هر پروژه ای که داشته باشید رو با Excel براتون پیاده سازی کنم !

کاری-بخواین-Excel
من میتونم هر کاری که بخواین با Excel براتون انجام بدم!

نرم-افزار-داشبورد-فرم-هوشمند-تحت-اکسل-شرکت-سازمان-طراحی
من میتونم نرم افزار،داشبورد و فرم های هوشمند تحت اکسل برای شرکت ها و سازمان ها طراحی کنم.

انواع-پروژه-شرکتی-دانشجویی-اکسس
من میتونم انواع پروژه های شرکتی و دانشجویی اکسس شما را انجام بدم

تمام-کارهای-حسابداری-اکسل-خودکار-سازی-کمتر-وقت-تلف-کنی
من میتونم تمام کارهای حسابداری رو در اکسل خودکار سازی کنم.کمتر وقت تلف کنی!!!

طراحی-فایل-آماری-انبارداری-برنامه-ریزی-حسابداری-اکسل
من میتونم طراحی فایل های آماری ، انبارداری ، برنامه ریزی و حسابداری را در اکسل انجام بدم
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
WOGEL
WOGEL
البرز
پروژه-اکسل-بدهم
من میتونم پروژه های اکسل شما را انجام بدهم

فارس
برنامه-تحت-VBA-اکسل-زمینه-هایی-حقوق-دستمزد-انبار-طراحی
من میتونم برنامه های تحت VBA اکسل در زمینه هایی از قبیل حقوق ،دستمزد، انبار و .. طراحی کنم

پروژه-اکسل-اکسس
من میتونم پروژه های اکسل، اکسس را انجام دهم

خراسان رضوی
سوالهای-اکسل-ورد-Excel-Word-جواب-ماهی-گیری-یاد-بگیرید
من میتونم سوالهای اکسل و ورد (Excel-Word) شما را جواب بدم (ماهی گیری را یاد بگیرید!!! )

خدمات-اکسل-شامل-ورود-دسته-بندی-مدیریت-استخراج-آمار-دادگان-ارائه
من میتونم خدمات اکسل (شامل ورود، دسته بندی، مدیریت و استخراج آمار از دادگان) رو ارائه بدم.
از 1 هزار تومان

ایران
نوع-فرم-جدول-فرمول-نویسی-زمینه-حسابداری-مهندسی
من میتونم هر نوع فرم،جدول و فرمول نویسی در هر زمینه(حسابداری،مهندسی) را برای شما انجام دهم

گزارشهای-مورد-نیاز-اکسل-ایجاد-چرا-زمان-زیادی-صرف-کنی
من میتونم گزارشهای مورد نیاز شما را در اکسل را ایجاد کنم(چرا زمان زیادی صرف کنی)

جدول-بندی-اکسل-موضوعاتی-خرید-وفروش-ایجاد-محاسبات-خودکار
من میتونم جدول بندی در اکسل در موضوعاتی مثل خرید وفروش با ایجاد محاسبات خودکار انجام بدم
از 1 هزار تومان
masaleh-73
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
ایران
انواع-مختلف-پروژه‌های-اکسل-ساخت-فرم‌ها-فرمول‌نویسی‌-پیشرفته
من میتونم انواع مختلف پروژه‌های اکسل رو انجام بدم. مثل ساخت فرم‌ها و فرمول‌نویسی‌ پیشرفته
-
مدیریت-مجتمع-مسکونی-یک-فایل-اکسل-درست
من میتونم برای مدیریت مجتمع مسکونی شما یک فایل اکسل درست کنم.

adel1979
تهران
نرم-افزار-اکسل-صورت-تخصصی-همراه-رسم-نمودارهای-مختلف
من میتونم نرم افزار اکسل را به صورت تخصصی همراه با رسم نمودارهای مختلف انجام بدم
از 70 هزار تومان
mahdizezo
mahdizezo
فارس
پروژهای-فایل-اکسل
من میتونم پروژهای فایل اکسل را انجام دهم
50 هزار تومان
sps136ر
نرم-افزار-اکسس-تحت-سرور-اینترنتی-قابل-استفاده-چندین-یوزر-بسازم
من میتونم نرم افزار اکسس تحت سرور اینترنتی و قابل استفاده برای چندین یوزر بسازم
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
بوشهر
پروژه-Excel-پیاده-سازی
من میتونم هر پروژه ای که داشته باشید رو با Excel براتون پیاده سازی کنم.

فارس
تمامی-کارهای-آماری-گزارشی-نموداری-تهیه-فرم-کلی-کارهای-سخت-اکسل
من میتونم تمامی کارهای آماری گزارشی نموداری تهیه فرم و کلی کارهای سخت را در اکسل انجام بدم

داده-آماری-فرمول-مد-نظرتون-آنالیز-نمودارهای-تخصصی-ایجاد
من میتونم داده های آماری شما رو به فرمول مد نظرتون،آنالیز و نمودارهای تخصصی رو ایجاد کنم

یک-فایل-اکسل-حرفه-درست-همچنین-داده-اکسل-تحلیل
من میتونم یک فایل اکسل حرفه ای برای شما درست کنم. همچنین داده های اکسل رو تحلیل کنم.

پروژه-دانشجویی
من میتونم پروژه های دانشجویی را برای شما انجام دهم

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.